سرباز وطن

متن مرتبط با «شویم؟» در سایت سرباز وطن نوشته شده است

چگونه وارد نوپو شویم؟

  • نیلوبلاگ

    روش ورود به پلیس نوپوxa0ما چیزی به نام اینکه یه دفعه بری تو نوپو ثبت نام کنین نداریم. اول باید برید نیروی انتظامی استخدام بشیید. بعداز گزروندن دوره های عمومی با توجه به نمره که میگیرین رشته رو انتخاب میکنین.میزنید عملیات ویژه. بعد از چند سال که سابقه دار شدید مطمئن باشید از 5-6 سال بیشتره با توجه به اینکه به شما آموزش هایی میدن از شما امتحانی میگیرن که افراد نوپو رو از بین نمرات برتر این امتحان انتخ...

    ادامه مطلب